Saturday, December 2, 2006

kisah pak guard yg botak


pg beli barang bersama shima adalah hari yg paling penat sekali... bknnya aku penat kerana shoping.. tp penat kerana ketawa.. ape ntah bdk shima...... aku salah jalan pun dia nak gelak.. entah pe yg lawak aku pun x phm budak nie.... aduh punya ler best dpt shping kalu duit dlm tgn ada rm1000 lebih.. tp malangnya itu bkn duit kami...... tp plg best part nak kuar dr care4 tue.. aku g ler bayar duit air yg kak elina kirim.... ada le alarm leh bunyi pada hal kami dah bayar harga barang.. dah sudah satu hal plak yg dtg... pastu guard dia dtg nak check brg kami.. aduh!!!!! malunya org dah usha semcm.. tapi kami wat muka maintain.. yer aarr org x salah nak wat pe takut.. ye x.. tp ntah mcm ne masa pak guard tue check brg kami tertmbul satu idea kat pala otak shima nak amik gmbr... dia pun suruh aarr aku diri kat sebelah pak guard tue.. aku pun penuh selamba.. wat aarr muka macho. tetiba pak guard tue "nape x ckp bg tau nak amik gmbr.. kalu x leh pakcik pakai rambut palsu" aku pun baru perasan pak guard tue botak.. pe lagi aku pun lari sebelah shima.. masa tue shima dah gelak sakan.rupanya shima mmg sengaja nak pedajal aku.. dia mmg dah prasan yg pak guard tue botak sebenarnya. aduh aku punya ler seram... mmg shima nie nmpk baik tapi awas kwn2 dia nie sebenarnya kalu nak pekena org mmg handal............


tp masa nak tg teksi mmg x leh blah.. punya ler ramai org yg tngah beratur.. isk isk isk oeg2 nie x reti ddk umah ke... geram pun ada... dah ler nak ujan ms nie... dugaan tul aarr.. tiba ler teksi yg dtunggu2. tp hampeh tul drebar nie.. bkn nak tlg angkat kotak.. x gentleman langsung.... dah tue x phm pe yg shoma ckp.. tp mmg aku rsa dia x phm sb shima ckp bersepah kot.. hehehe.. x mesra alam tul.....


smpai opis dlm kul 5.. punya ler kelam kabut nak balut adiah nsb baik aaarrr team work kami kuat... berkat kerjasama together gether siap lah gak balut 15 kotak tue dlm masa yg dekat.. syabas kekwn..


1 comment:

Nur Hasyimah Mahasan said...

amboi...cakap aku bersepah ek...tu la..beria2 sangat nt tangkp gambar....ambik ko..dapat la bergambar ngan putera idaman...yang tak de rambut..hehehee.....
mana la tau pasni dapat jodoh ngan insan yang tak de rambut....