Tuesday, November 28, 2006

baik kah janda itu

seronok, teruja, berdebar2 itu yg aku rasa ketika berada didlm bas dalam prjalanan ke janda baik. kepada pembaca yg budiman biar aaarr aku menjelaskan kenapakah aku mempunya perasaan2 berikut.



SeRoNok ****** mau x seronok bila dpt berkumpul bersama kwn yg satu kepala utk bercuti meraikan ahli keluarga warisan global. ketika itu ada sedikit perasaan cemburu pd gem, aufa yg leh bwk keluarga sndiri.. isk isk isk nape ler aku lum ada keluarga.. ape ntah leh terfikir cam tue... dalam bas punya ler riuh tue pun nasib baik choi, cicak, ash, ngan bai x de kalu x huru hara jadinya.. terasa gak ngan ketiadaan dorang...



TeRuJa ****** mmg x sabar2 nak smpai nie.. dah ler bas yg kami naiki nie alah2 bas sekolah abg din zaman sekolah aku dulu.. entah bila aaarr nak smpai... cuak gak sb sblum tue shazz dah cite something kat aku psal tmpt tue.. mmg kurang asam tul bdk tue.. aduh bila smpai je... bertapa bersyukurnya bila melihat keindahan bumi allah.... x dpt aku nak gmbrkan keindahan disitu....



BeRdeBar2***** part nie yg plg best aku nak cite... ada ke patut aku nak nyanyi lagu dangdut.. mmg x leh blah tul... x penah pun terlintas kat kpala otak aku nak wat rentak tue.. tapi atas desakan kekwn yg perangai mcm cipan aku sahut gak cabaran itu... dlm bas aku pakse gak khai dgr lagu tue.. aku saje jer wat muka macho kununya nak tampak relax and santai tapi dorang semua x tau bertapa berdegupnye jantung aku.....

No comments: